+3662/284-011
+3662/284-187
hivatal@domaszek.hu
hello world!

Ügyintézés

  1. Home
  2. /
  3. Ügyintézés

Köszöntjük Önt Községünk elektronikus ügyintézési oldalán!

Fő célkitűzéseink között tűztük ki az Önkormányzat ügyfélbarát erősítését, így az e-ügyintézés folyamatainak folyamatos bővítését, melynek segítségével akár otthonról is, kényelmesen kezdeményezheti különböző ügyeinek intézését.

Azoknál az ügyeknél, amelyek nem indíthatók elektronikusan, tájékozódhat a szükséges nyomtatványokról és törvényi háttérről, valamint az ügyintézés helyéről, az ügyintézők elérhetőségéről, valamint annak pontos helyéről is.

Reméljük, hogy szolgáltatásunk használatával még egyszerűbbé válik hivatalos ügyeinek intézése!

 Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások 

  • Adóegyenleg lekérdezés

Az ügyfél lekérheti adott településhez tartozó helyi adó egyenlegét. Az egyenleg lekérdezéséhez a felhasználónak a KAÜ-s azonosítás után meg kell adnia az adóazonosító jelét, vagy adószámát is. Azonosítás után a felhasználó lekérdezheti az adott adott önkormányzati adóhatóságnál fennálló személyes adóegyenlegét, vagy képviseleti joggal felruházott személyként azon (természetes vagy jogi) személyek egyenlegét, amelyekkel kapcsolatban az önkormányzatnál jogosult eljárni.

  • Ügykövetés

A bejelentkezett felhasználók lekérdezhetik az általuk az ASP Önkormányzati Hivatali Portál felületén elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyek státuszát is. Az alkalmazás lehetőséget biztosít az ügyfelek számára az ügyintézési folyamat interneten keresztüli nyomon követésére.

  • Ügyindítás

Az ügyindítás egy elektronikus űrlap benyújtását jelenti. A település és az ügy kiválasztása után az űrlapkitöltő alkalmazás segítségével az ügyfél kitölti az űrlapot, majd beküldi a települési önkormányzat hivatali tárhelyére. A címzett önkormányzat iratkezelője érkezteti a benyújtott űrlapot és iktatás után bekerül a megfelelő szakrendszerbe vagy eljut az ügyintézőhöz. Jelenleg az önkormányzat adó, ipar-, és kereskedelmi, hagyatéki leltár, birtokvédelmi, anyakönyvi és szociális ügyei támogatottak szakrendszeri fejlesztésekkel az önkormányzati ASP rendszeren keresztül, de az ún. e-Papír szolgáltatás segítségével bármilyen ezen kívüli ügy elektronikusan indítható. Az ügyindítás bejelentkezéshez és regisztrációhoz kötött szolgáltatás.

Az e-Papír szolgáltatás ITT érhető el.

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy e-Papír szolgáltatás útján kizárólag olyan kérelmet, iratot, egyéb beadványt nyújthat be, melyre az Önkormányzati Hivatali Portálon nincs rendszeresítve nyomtatvány (451/2016. (XII. 19.) kormányrendelet 7. § (1) bekezdés c) pontja)

Az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP) az önkormányzati ASP-rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.

Elektronikus ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portálon  Felhasználói  útmutató 

Önkormányzati Hivatali Portálon rendszeresített nyomtatványok:  Űrlapok listája

Adóügyek

Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról
Adategyeztetés önkormányzati adóügyben
Adó- és értékbizonyítvány kiállítási kérelem
Adóhatósági ellenőrzés (adóellenőrzés) során tett nyilatkozat, iratpótlás, észrevétel, kifogás, kérelem, igazolási kérelem, egyéb cselekmény
Automatikus részletfizetési kérelem
Bejelentkezés, változás-bejelentés
Bevallás előrehozott helyi adóról
Kérelem adófelfüggesztésre
Kérelem adóigazolás, adóhatósági bizonyítvány kiadására
Kérelem költségmentesség engedélyezésének alapjául szolgáló körülmények igazolására
Meghatalmazás önkormányzati adóügyekben
Megkeresés köztartozás behajtására
Méltányossági, fizetési könnyítés kérelem
Nyilatkozat az adómentesség igénybevételéről
Túlfizetés átvezetési és visszatérítési kérelem
Visszaigazolás jövedelem letiltásáról
Bevallás ideiglenes helyi iparűzési tevékenységről
Iparűzési adó előleg módosítási kérelem
Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
Erdőnek minősülő termőföld haszonbérbe adásából, valamint az erdőnek minősülő termőföldön folytatott társult erdőgazdálkodásból származó jövedelem adómentességéről szóló - Kiegészítő nyilatkozat
Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás
Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról
Talajterhelési díj bevallás

Általános vagy egyéb igazgatási ügyek

Méhészkedés (méhtartás) bejelentése
Szabálytalan állattartás bejelentése
Birtokvédelmi kérelem
Bejelentés az ebösszeíráskor közölt adatok változásáról
Ebösszeíró adatlap
Adás-vételi vagy haszonbérleti szerződés közzétételi kérelem
Fakivágási engedélykérelem, bejelentés
Közterületen lévő fás szárú növények gallyazási munkáinak igénylése
Javaslat önkormányzati elismerés adományozására
Jelentkezés önkéntes polgári védelmi szolgálatra
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › kérelem
Előzetes szakhatósági állásfoglalás iránti kérelem telekalakítási ügyben
Kérelem a 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömeget meghaladó tehergépkocsi, vontató, pótkocsi vagy autóbusz tárolására alkalmas települési címről szóló hatósági bizonyítvány kiállítására
Kérelem ingatlan belterületbe vonására
Kérelem ingatlan házszámának megállapításához
Kérelem kapubejáró útcsatlakozás létesítéséhez
Kérelem településképi szakmai konzultáció iránt
Segítségre szoruló idős bejelentése
Személyes költségmentesség megállapítása iránti kérelem benyújtása, visszavonása, adatváltozás bejelentése
Településképi véleményezési eljáráshoz tartozó kérelem
Űrlap keresetlevél beterjesztéséhez jegyző birtokvédelmi határozatának megváltoztatása iránti perben
Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
Bejelentés parlagfűvel vagy allergén gyommal szennyezett területről
Illegális hulladék lerakás és egyéb környezetszennyezés bejelentése
Méh vándoroltatásához kijelentő lap, bejelentő lap
Fellebbezési jogról lemondó nyilatkozat

Anyakönyvi ügyek

Anyakönyvi kivonat kiállítási kérelem

Hagyatéki ügyek

Adatkérés hagyatéki eljárásban illetékes közjegyzőről
Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz
Nyilatkozat öröklésre jogosultakról

Ipar-kereskedelem

Rendezvénytartási engedély megadása iránti kérelem
Adatszolgáltatás az üzleti célú egyéb szálláshelyről
Kérelem nem üzleti célú közösségi, szabadidős szálláshely hatósági nyilvántartásban szereplő adatairól szóló hatósági igazolvány kiállítására
Szálláshely megszűnésének bejelentése
Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés
Ipari tevékenység folytatásához szükséges engedély iránti kérelem
Ipari tevékenység folytatásának bejelentése
Ipari tevékenység megszűnésének bejelentése
Kérelem telephelyre utaló tábla elhelyezéséhez
Székhely, telephely, egyéb ipar- és kereskedelmi nyilvántartásban szereplő bejegyzés, valamint jármű tárolási hely igazolási kérelem
Bejelentés nem üzletköteles termék forgalmazásáról
Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
Működési engedély visszavonási kérelem
Vásár-, illetve piac üzemeltetési engedély iránti kérelem, bevásárlóközpont üzemeltetésére irányuló bejelentés

Pénzügy, gazdálkodás

Pénzügyi és szakmai beszámoló támogatás felhasználásáról
Nyilatkozat összeférhetetlenség, illetve érintettség fennállásáról, vagy hiányáról

Szociális ügyek

Lakhatási kiadásokhoz kapcsolódó hátralékot felhalmozó személy részére nyújtott települési támogatás
Köztemetési kérelem

Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek

Bejelentés, kérelem önkormányzati bérlakásba történő befogadáshoz
Közterület, közút eltérő használata iránti kérelem
Jármű parkolási, közterületi várakozási kérelem
Kérelem elővásárlási jogról való lemondó nyilatkozat tételére
Kérelem ingatlan önkormányzati törzsvagyonból történő kivonására
Kérelem kút létesítés engedélyezéséhez
Kérelem kút megszüntetéséhez
Kérelem kút üzemeltetéséhez, fennmaradásához
Munkakezdési (közútkezelői) hozzájárulási kérelem
Tulajdonosi hozzájárulás iránti kérelem

Tájékoztató a portálról


További információ:

HIVATALI KAPU:  Hivatal rövid neve: DOMASZEK - KRID: 758775791

Segédletek…
Az alábbi linkekről elérhető kisfilmek segítik a gyorsabb elektronikus ügyintézést:

TELEFONSZÁMOK

KÖZPONTI SZÁM:62 / 284-011 - 62 / 284-187
Titkárság62 / 284-011 / 117
Adócsoport62 / 284-011 / 111
Műszaki ügyintéző62 / 284-011 / 115
Anyakönyvvezető62 / 284-011 / 112 vagy 118
Szociális ügyintéző62 / 284-011 / 113
Pénzügyi Csoport62 / 284-011 / 116
Pénztár62 / 284-011 / 119
Ipar és kereskedelmi62 / 284-011 / 118
Pályázatok62 / 284-011 / 124 - Mobil: +36-30-338-2162

Központi e-mail:  hivatal@domaszek.hu

Jegyző:  jegyzo@domaszek.hu

Adócsoport: adocsoport@domaszek.hu

Anyakönyvvezető: anyakonyv@domaszek.t-online.hu

Műszaki ügyinzéző: muszakiugyek@domaszek.hu

Szociális ügyintéző: domaszoc@t-online.hu

Pénzügy: penzugy@domaszek.hu

Pályázatírók: palyazatok@domaszek.hu

Polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendje:

Hétfő8:00-12.00 óráig és 13:00-15:00 óráig
Kedd8:00-12:00 óráig
SzerdaNincs ügyfélfogadás
Csütörtök8:00-12:00 óráig és 13:00-17:00 óráig
Péntek8:00-11:00 óráig
2023 All rights reserved - Domaszék
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Megszakítás