Köszöntjük Önt Községünk elektronikus ügyintézési oldalán!
Fő célkitűzéseink között tűztük ki az Önkormányzat ügyfélbarát erősítését, így az e-ügyintézés folyamatainak folyamatos bővítését, melynek segítségével akár otthonról is, kényelmesen kezdeményezheti különböző ügyeinek intézését.
Azoknál az ügyeknél, amelyek nem indíthatók elektronikusan, tájékozódhat a szükséges nyomtatványokról és törvényi háttérről, valamint az ügyintézés helyéről, az ügyintézők elérhetőségéről, valamint annak pontos helyéről is.
Reméljük, hogy szolgáltatásunk használatával még egyszerűbbé válik hivatalos ügyeinek intézése!
Igénybe vehető elektronikus ügyintézési szolgáltatások
Az ügyfél lekérheti adott településhez tartozó helyi adó egyenlegét. Az egyenleg lekérdezéséhez a felhasználónak a KAÜ-s azonosítás után meg kell adnia az adóazonosító jelét, vagy adószámát is. Azonosítás után a felhasználó lekérdezheti az adott adott önkormányzati adóhatóságnál fennálló személyes adóegyenlegét, vagy képviseleti joggal felruházott személyként azon (természetes vagy jogi) személyek egyenlegét, amelyekkel kapcsolatban az önkormányzatnál jogosult eljárni.
A bejelentkezett felhasználók lekérdezhetik az általuk az ASP Önkormányzati Hivatali Portál felületén elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyek státuszát is. Az alkalmazás lehetőséget biztosít az ügyfelek számára az ügyintézési folyamat interneten keresztüli nyomon követésére.
Az ügyindítás egy elektronikus űrlap benyújtását jelenti. A település és az ügy kiválasztása után az űrlapkitöltő alkalmazás segítségével az ügyfél kitölti az űrlapot, majd beküldi a települési önkormányzat hivatali tárhelyére. A címzett önkormányzat iratkezelője érkezteti a benyújtott űrlapot és iktatás után bekerül a megfelelő szakrendszerbe vagy eljut az ügyintézőhöz. Jelenleg az önkormányzat adó, ipar-, és kereskedelmi, hagyatéki leltár, birtokvédelmi, anyakönyvi és szociális ügyei támogatottak szakrendszeri fejlesztésekkel az önkormányzati ASP rendszeren keresztül, de az ún. e-Papír szolgáltatás segítségével bármilyen ezen kívüli ügy elektronikusan indítható. Az ügyindítás bejelentkezéshez és regisztrációhoz kötött szolgáltatás.
Az e-Papír szolgáltatás ITT érhető el.
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy e-Papír szolgáltatás útján kizárólag olyan kérelmet, iratot, egyéb beadványt nyújthat be, melyre az Önkormányzati Hivatali Portálon nincs rendszeresítve nyomtatvány (451/2016. (XII. 19.) kormányrendelet 7. § (1) bekezdés c) pontja)
Az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP) az önkormányzati ASP-rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne.
Elektronikus ügyintézés az Önkormányzati Hivatali Portálon Felhasználói útmutató
Önkormányzati Hivatali Portálon rendszeresített nyomtatványok: Űrlapok listája
Adóügy › általános adónyomtatványok
Adategyeztetés önkormányzati adóügyben
Adóügy › általános adónyomtatványok
Adó- és értékbizonyítvány kiállítási kérelem
Adóügy › általános adónyomtatványok
Automatikus részletfizetési kérelem
Adóügy › általános adónyomtatványok
Bejelentkezés, változás-bejelentés
Adóügy › általános adónyomtatványok
Bevallás előrehozott helyi adóról
Adóügy › általános adónyomtatványok
Adóügy › általános adónyomtatványok
Kérelem adóigazolás, adóhatósági bizonyítvány kiadására
Adóügy › általános adónyomtatványok
Kérelem költségmentesség engedélyezésének alapjául szolgáló körülmények igazolására
Adóügy › általános adónyomtatványok
Meghatalmazás önkormányzati adóügyekben
Adóügy › általános adónyomtatványok
Megkeresés köztartozás behajtására
Adóügy › általános adónyomtatványok
Méltányossági, fizetési könnyítés kérelem
Adóügy › általános adónyomtatványok
Nyilatkozat az adómentesség igénybevételéről
Adóügy › általános adónyomtatványok
Túlfizetés átvezetési és visszatérítési kérelem
Bevallás ideiglenes helyi iparűzési tevékenységről
Iparűzési adó előleg módosítási kérelem
Adóügy › jövedéki adó (magánfőzött párlat)
Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
Adóügy › jövedelemadó (termőföld bérbeadás)
Adóügy › jövedelemadó (termőföld bérbeadás)
Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás
Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › birtokvédelem
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › ebnyilvántartás
Bejelentés az ebösszeíráskor közölt adatok változásáról
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › ebnyilvántartás
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › elővásárlás, előhaszonbérlet
Adás-vételi vagy haszonbérleti szerződés közzétételi kérelem
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › fakivágás
Fakivágási engedélykérelem, bejelentés
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › kérelem
Segítségre szoruló idős bejelentése
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › keresetlevél
Űrlap keresetlevél beterjesztéséhez jegyző birtokvédelmi határozatának megváltoztatása iránti perben
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › keresetlevél
Űrlap közigazgatási szerv határozatának bírósági felülvizsgálata iránti keresetlevél benyújtásához
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › mezőgazdaság, környezetvédelem
Bejelentés parlagfűvel vagy allergén gyommal szennyezett területről
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › mezőgazdaság, környezetvédelem
Illegális hulladék lerakás és egyéb környezetszennyezés bejelentése
Általános vagy egyéb igazgatási ügyek › mezőgazdaság, környezetvédelem
Méh vándoroltatásához kijelentő lap, bejelentő lap
Anyakönyvi kivonat kiállítási kérelem
Adatkérés hagyatéki eljárásban illetékes közjegyzőről
Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz
Nyilatkozat öröklésre jogosultakról
Ipar-kereskedelem › rendezvény
Rendezvénytartási engedély megadása iránti kérelem
Ipar-kereskedelem › szálláshely
Adatszolgáltatás az üzleti célú egyéb szálláshelyről
Ipar-kereskedelem › szálláshely
Szálláshely megszűnésének bejelentése
Ipar-kereskedelem › szálláshely
Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés
Ipar-kereskedelem › telepengedély
Ipari tevékenység folytatásához szükséges engedély iránti kérelem
Ipar-kereskedelem › telepengedély
Ipari tevékenység folytatásának bejelentése
Ipar-kereskedelem › telepengedély
Ipari tevékenység megszűnésének bejelentése
Ipar-kereskedelem › telepengedély
Kérelem telephelyre utaló tábla elhelyezéséhez
Ipar-kereskedelem › telepengedély
Ipar-kereskedelem › üzleti tevékenység
Bejelentés nem üzletköteles termék forgalmazásáról
Ipar-kereskedelem › üzleti tevékenység
Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
Ipar-kereskedelem › üzleti tevékenység
Működési engedély visszavonási kérelem
Ipar-kereskedelem › vásár, piac és bevásárlóközpont
Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek › bérlet
Bejelentés, kérelem önkormányzati bérlakásba történő befogadáshoz
Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek › használat
Közterület, közút eltérő használata iránti kérelem
Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek › kérelem
Kérelem kút létesítés engedélyezéséhez
Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek › kérelem
Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek › kérelem
Kérelem kút üzemeltetéséhez, fennmaradásához
Tájékoztató a portálról
Milyen szolgáltatásokat nyújt az E-önkormányzat portál?
Ki veheti igénybe az E-önkormányzat portál szolgáltatásait?
Milyen feltételei vannak a bejelentkezés utáni ügyintézésnek?
Hogyan lehet az E-önkormányzat portálra regisztrálni?
Lehetséges-e törölni az E-önkormányzat portálon lévő felhasználói fiókomat?
Hogyan tudok belépni a portálra?
Hogyan tudok kilépni a portálról?
Miért szükséges az önkormányzat-választás? Hogyan tudok önkormányzatot keresni?
Mit jelent, hogyan működik a Saját önkormányzatok menüpont?
Hogyan tudok űrlapot keresni? Mit tegyek, ha nem találom a szükséges űrlapot a listában?
Hogyan tudok űrlapot kitölteni és beküldeni?
Hogyan tudok cég nevében ügyet intézni?
Hogyan tudok intézmény nevében ügyet intézni?
Hogyan tudok egyéni vállalkozóként ügyet intézni?
Hogyan tudok egyéni vállalkozó nevében ügyet intézni?
Hogyan tudok más természetes személy nevében ügyet intézni?
Hogyan tudok regisztráció vagy bejelentkezés nélkül ügyet intézni?
Tudom-e később folytatni az űrlap kitöltését?
Hogyan tudom megkönnyíteni a szükséges mezők kitöltését? Hogyan tudok űrlapot másolni?
Hogyan tudom lekérdezni az adóegyenlegemet? Hogyan tudom lekérdezni képviseltem adóegyenlegét?
Hogyan tudom megtekinteni adóbevallásaimat?
Hogyan tudom megnézni, hol állnak az indított ügyeim? Hogy tudom megnézni, sikeres volt-e az űrlapbeküldésem?
Milyen technikai feltételek szükségesek az oldal használatához?
HIVATALI KAPU: Hivatal rövid neve: DOMASZEK - KRID: 758775791
Segédletek…
Az alábbi linkekről elérhető kisfilmek segítik a gyorsabb elektronikus ügyintézést:
TELEFONSZÁMOK
KÖZPONTI SZÁM: | 62 / 284-011 - 62 / 284-187 |
Titkárság | 62 / 284-011 / 117 |
Adócsoport | 62 / 284-011 / 111 |
Műszaki ügyintéző | 62 / 284-011 / 115 |
Anyakönyvvezető | 62 / 284-011 / 112 vagy 118 |
Szociális ügyintéző | 62 / 284-011 / 113 |
Pénzügyi Csoport | 62 / 284-011 / 116 |
Pénztár | 62 / 284-011 / 119 |
Ipar és kereskedelmi | 62 / 284-011 / 118 |
Pályázatok | 62 / 284-011 / 124 - Mobil: +36-30-338-2162 |
Központi e-mail: hivatal@domaszek.hu
Jegyző: jegyzo@domaszek.hu
Adócsoport: adocsoport@domaszek.hu
Anyakönyvvezető: anyakonyv@domaszek.t-online.hu
Műszaki ügyinzéző: muszakiugyek@domaszek.hu
Szociális ügyintéző: domaszoc@t-online.hu
Pénzügy: penzugy@domaszek.hu
Pályázatírók: palyazatok@domaszek.hu
Polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendje:
Hétfő | 8:00-12.00 óráig és 13:00-15:00 óráig |
Kedd | 8:00-12:00 óráig |
Szerda | Nincs ügyfélfogadás |
Csütörtök | 8:00-12:00 óráig és 13:00-17:00 óráig |
Péntek | 8:00-11:00 óráig |